REGULAMIN SKLEPU SAKRAMENTALIA.COM.PL
§1. Postanowienia ogólne
1. Regulamin dotyczy świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego https://sakramentalia.com.pl (nazywanej dalej „Sklep”).
2. Osobą prowadzącą sprzedaż za pośrednictwem Sklepu, w ramach działalności nierejestrowanej (zgodnie z art. 5 ust 1 Prawa przedsiębiorców), jest Karolina Brożyńska (nazywana dalej „Właścicielką”).
3. Z Właścicielką Sklepu można skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@sakramentalia.com.pl lub telefonicznie, pod numerem +48 789 325 825.
4. Regulamin Sklepu został przyjęty w dniu 5 grudnia 2024 r.
5. Treść regulaminu może podlegać zmianom.
§2. Zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
1. Strona zawiera informacje o przeznaczonych do sprzedaży produktach rękodzielniczych.
2. W ramach funkcjonowania Strony Usługodawca świadczy usługi:
1) Sprzedaż towarów w ramach sklepu internetowego:
2) Możliwość założenia konta użytkownika;
3) Subskrypcja newslettera z informacjami handlowymi (promocjami, ofertami specjalnymi);
§3. Wymagania
1. Poza posiadaniem urządzenia i oprogramowania umożliwiającego korzystanie ze Strony, dokonywanie zakupów za jej pośrednictwem wymaga pełnej zdolności do czynności prawnych oraz konta poczty elektronicznej.
§4. Zakup przedmiotów
1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu prawdziwych i aktualnych danych w formularzu zamówienia i jest realizowana po jego opłaceniu.
2. W przypadku braku opłacenia zamówienia w terminie 3 dni zostaje ono automatycznie anulowane.
3. Wszystkie etapy zamówienia są potwierdzane wiadomością na podany przez zamawiającego adres e-mail.
4. Czas na realizację zamówienia wynosi od 3 do 14 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do jego skompletowania i wysyłki.
5. Opłacenie zamówienia jest możliwe przelewem na konto bankowe. Płatność uznaje się za dokonaną po jej zaksięgowaniu na koncie.
6. Koszty dostawy są podawane przed złożeniem zamówienia.
7. Zamówienia są wysyłane do paczkomatów lub kurierem na wyznaczony adres za pośrednictwem firmy Inpost.
8. Właściciel Sklepu nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie, które należy zgłaszać bezpośrednio na numer przewoźnika Inpost pod nr tel. +48 722 444 000 lub +48 746 600 000. Brak zgłoszenia reklamacji u przewoźnika może skutkować odrzuceniem reklamacji Sklepie.
9. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, szczególnie w przypadku podania danych uniemożliwiających jego realizację, brak opłacenia go w terminie lub nieodebrania przesyłki w terminie wyznaczonym przez przewoźnika.
§5. Odstąpienie od umowy
1. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. W tym celu należy odesłać na własny koszt przedmioty zakupione w Sklepie wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Oświadczenie może zostać złożone za pośrednictwem wiadomości e-mail.
2. Odstępujący od umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów przez ich uszkodzenie.
§6. Reklamacje
1. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, można żądać jego naprawy lub wymiany.
2. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do ostatecznej decyzji o tym, czy wadliwy przedmiot zostanie wymieniony, naprawiony, czy umowa na jego zakup zostanie rozwiązana wraz ze zwrotem środków dla kupującego.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
§1. Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych Użytkownika w rozumieniu RODO jest Karolina Brożyńska.
2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Użytkowników jest dobrowolna, konkretna, świadoma i jednoznaczna zgoda Użytkownika wyrażona za pomocą odpowiedniego formularza na Stronie internetowej.
3. Dane osobowe mogą być przetwarzane także w przypadkach, w których Administrator jest upoważniony do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy, a także na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora. W szczególności:
4. Administrator może powierzyć dane osobowe podmiotom trzecim, gdy jest to niezbędne do realizacji zamówienia (np. firmie kurierskiej, bankowi itp.).
5. Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych mu danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem przez osoby do tego nieupoważnione, a ich przetwarzanie odbywa się zgodnie oraz na warunkach określonych szczegółowo w:
§2. Prawa użytkownika
1. Użytkownikowi przysługują prawa związane z przetwarzaniem jego danych osobowych, w tym: prawo dostępu do danych, ich poprawiania, ograniczenia ich przetwarzania, sprzeciwu wobec ich przetwarzania, wnioskowania o ich usunięcie, oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora.
§4. Pliki cookies
1. Podczas korzystania przez Użytkownika ze Strony internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące Użytkownika. Do tych danych zalicza się m.in.: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki cookies (tzw. ciasteczka), a także mogą być zapisywane w logach serwera.
2. Pliki cookies (tzw. ciasteczka) to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia (np. laptop, smartfon, tablet) Użytkownika i tam zapisywane podczas przeglądania Strony internetowej. Pliki cookie zapamiętują preferencje i zachowania Użytkownika, co umożliwia poprawne funkcjonowanie strony, podnoszenie jakości świadczonych usług, poprawianie wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych informacji.
3. Użytkownik może zablokować pliki cookies za pomocą ustawień przeglądarki zainstalowanej na urządzeniu oraz usunąć istniejące pliki cookies ze swojego urządzenia.
4. Dane zapisane w logach serwera lub za pomocą cookies nie są łączone przez Administratora w żaden sposób z konkretnymi Użytkownikami Strony internetowej i nie są wykorzystywane przez niego w celu identyfikacji Użytkownika. Logi serwera służą do administrowania Stroną internetową, a ich zawartość nie jest ujawniania nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
§5. Cel wykorzystania danych
Dane podane przez Użytkownika lub zbierane automatycznie Administrator wykorzystuje w celu prawidłowego funkcjonowania, konfiguracji, bezpieczeństwa Strony internetowej oraz realizacji umów zawartych za pomocą Strony.